torsdag 18 april 2013

Det blev inte som jag tänkt mig

I söndags hade jag tänkt mig att husse, matte och jag skulle fara till vår vanliga skog igen. Jag hade riktigt tänkt lukta igenom hela området efter fler goda ben, men så blev det inte. Ibland fattar jag inte varför dom bestämmer så dumt.

Vi åkte till ett annat ställe som inte var riktig skog utan mera natur eller hur man nu ska säga. Faktiskt hade jag roligt även utan ben, nu blev det fel, klart jag har ben, 4 stycken till och med, men det fanns inga ben man kunde äta upp.


Matte ser snygga björkar och jag ser massor med träd att lyfta benet emot.

 
Sen börjar det komma fram jord , grus och massor av annat intressant. Hittade ätbart gräs, men av det fick matte ingen panik.
 
 
 
Sen blev jag och husse utestängda eller innestängda. Det var ganska skönt, vi kunde inte göra nått annat än vila oss.
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar