lördag 20 april 2013

Besök

... om ni nu tror att jag säger fel så  handlar det inte om sök, utan vi har haft besök. Två av mina tre favoritkillar har varit här. Av dom två som varit hit är en stor och lång, den andra är liten och väldigt ung. Vad jag gillade var att den här unga, ja han var nästan som en valp, tappade kex, yoghurt och så.  Väldigt bra tycker jag. Sen bara tycker jag så mycket om honom.

 
Efter det här söket, nej! jag menar besöket var jag tvungen att vila lite.
 
 
Senare blev det en liten eftermiddagspromenad med matte. Här ser det ut som om jag sitter och väntar på bussen, men det gör jag INTE. Det är så att ibland när jag hoppar upp och sätter mig här får jag godis. Så blev det inte idag. Matte fotade mig istället, hon måsta allt tycka att jag är något speciellt.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar