fredag 12 juli 2013

Tredje gången gillt

Svart på vitt, matte kan inte kasta.Det ser ni på film 1. Sen på film 2 ser ni att hon inte kan ge ordentliga direktiv och då bestämmer jag själv. På film 3 uppför hon sig i varje fall någorlunda.

(Kan tala om att hon tänkte "deleta" film 1 och 2, men jag tycker vi ska visa upp sanningen, så
ingen får för sig att jag inte vet hur det ska gå till)


 1

 
2

 
3
 
Sen kan hon uppenbarligen inte räkna till 3 olika filmer heller. Blanda om allt det är hon bra på.
 
    Nu vill matte ha ett ord med här också, undrar om jag ska kalla det "Matte tycker" ?
 
    Särskilt bra på vare sig datorer eller mobiltelefoner är jag absolut inte, vilket märks. Ibland    funkar   filmer  bättre i en annan webbläsare har jag märkt. Vad jag upptäcker när man tar små filmer är hur ofta det blir fel. På film 3 klickar jag alldeles för sent.. Jag vill berömma exakt när Kuling sätter sig, men berömmer när han redan sitter. Svårt det här med timingen.
 
      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar