tisdag 30 juli 2013

Presenter och pudlar

Idag har jag fått 2 presenter, bara så där. En ny springaefterochhoppagrej (undrar om dom kan kasta bättre nu?) och en hund.


Hunden heter Pluto (matte som bestämt). Jag har en Dalmantiner också, den  heter Dalle och har inga öron kvar.

 

Jag försöker få igång honom på brottning och bus allt vad jag kan, men han är ganska segstartad.

Faktiskt måste jag säga att överst på min önskelista står en LEVANDE hund, men jag tror inte husse och matte fattat det.

 Senare när vi var på promenad träffade vi pudlarna med matte och gick tillsammans, kul med sällskap.



Efter ett tag träffade vi bästa sötnos labradortjejen, och då, hade jag gärna varit ensam. Det är alldeles tydligt fler än jag som gillar henne. Jag undrar om hon gillar välfriserade killar eller lite ruffsiga typer som jag?

1 kommentar: