fredag 28 juni 2013

2 år

Igår fyllde jag år, 2 st för att vara mer exakt. Ingen skillnad kan jag säga, tyckte att jag skulle haft en massa presenter. Men icke, dom är ena riktiga snåljåpar dom där jag bor hos.

Hur som helst så for vi iväg till mina ängar. Jag gillar det, kan springa allt vad jag kan utan att det tar stopp någonstans. Visserligen hamnade jag lite snett i ett dike, men vad gör det? Lite blåmärken är väl inget att bråka om. Sen var det så högt gräs att jag fick ägna mig åt kaninhoppning och då blev jag faktiskt alldeles trött och varm kan jag tala om. Tur att det regnat så att det  finns vatten i dessa diken.
Sjön är ju alldeles nära men jag är inte riktigt säker på den där, ibland är det liksom lugnt och ibland är det full fart på det där vattnet. Jag har i varje fall kommit så långt att jag törs dricka lite och bada tassarna. När jag blir stor ska jag kanske bada hela mig.

 
Senare gjorde faktiskt husse nått extra för mig i varje fall.  Kex med smör och ost fick jag och det är det godaste som finns

 
Sen är jag trött, trött, trött. (som Eloises dadda skullde säga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar