söndag 25 augusti 2013

Ni kan inte ana och snö

... vad jag haft för mig idag. Nu ska ni få höra.

Morgonpromenad med matte (före frukost, suck)
Hundutställning
Agilitytävling
Skördemarknad
Kaninhoppning
Massor av folk
Massor av hundar
Massor av kaniner

Ja, jag har ju bara varit åskådare, men det är inte så bara. Jag blev ganska trött i varje fall.


Det där med Agilitytävlingen var det bästa, dom hade någonting där som jag skulle ge massor för att ha hemma i min trädgård. Kolla här!


SNÖ

En snöhög mitt på asfalten! Matte hade tänkt köpa glass åt oss men det här var bättre och gratis.

När vi sen kom hem blev det mat och ett jättestort märgben. Utpumpad har jag sen sovit i trädgården.






1 kommentar:

  1. Det syns verkligen hur efterlängtad snön är :) Krama honom från mig

    SvaraRadera