söndag 6 januari 2013

På isen

Idag var jag ute och gick med husse och matte på isen. Och plötsligt dök gårdagens tjejer upp. Alltså igår när jag var ute, träffade jag två Tibbetjejer, dom såg nästan ut som mig. Svansen var ju lite konstig förstås. Sen var dom mindre än mig, men jag är ju kille. Jag tycker dom är riktiga sötnosar, speciellt den grå, hon var lite mer leklysten och det gillar jag, för leka är det bästa jag vet. Det är mycket som är "det bästa jag vet" men sån är jag, allt som gör livet glatt så skulle det stå i min kontaktannons, om jag skulle sätta in en.





 Dom tre mörka grejerna är vi, men så där långt borta var vi verkligen inte.


Jag vet ju att matte inte är någon mästerfotograf precis, men till hennes försvar måste jag säga att vi var inte still en sekund. Sen tog hon en video också, men som vanligt blev det inget. Det händer jämt. Mitt förslag är att hon har glasögon med sig, så hon ser vilka knappar hon ska trycka på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar