onsdag 7 november 2012

Massor av snö

 Oh vad jag har känt mig sprallig idag.  Matte och husse skulle arbeta kväll så vi var lediga på fm.
Det är så att när dom arbetar måste jag också arbeta - på dagis. Hålla rätt på allt och alla, lukta och
ibland känner jag bara lusten att kissa överallt, hm matte verkar inte så glad då, kan jag säga. Men det blir så när det kryllar av tjejer och sen andra killar som också tycker att dom (tjejerna alltså) är mysiga. Jag rår inte riktigt för det kan man säga. Matte tror det ska gå över när jag blir lite mer vuxen och inte är i slyngelåldern.,
vad nu det är för nått?

Snö är nog det bästa jag vet. Det börjar bara spritta i kroppen på mig. Det är härligt att slicka på den, åla sig i den, springa i full fart, ja precis allt är bra. Nä förresten inte allt som fastnar i min päls. När det blir nog mycket måste jag putsa bort det och till råga på allt, blir jag ställd i duschen när jag kommer in. Snön liksom löses upp då och ibland får jag en frolic under tiden. Kolla bilderna så ser ni vilket besvär jag har, men en sak kan jag säga, det är värt det.




1 kommentar: