lördag 8 december 2012

Vad jag gillar med min familj.

Jag gillar att jag får göra så mycket som jag tycker är kul.

Promenad efter Svartbyträsket i långlina, matte säger att den är 15 meter och jag tror henne för
jag kan komma ganska långt innan det blir stopp. Matte hoppas att linan ska vara onödig nästa år.
Hon hoppas hon, att jag ska ha blivit lydig till dess. Hmm, jag får fundera hur min framtid ska se ut.
Jag undrar om jag lärt mig behärska mig till dess??


Här tar jag en liten vilopaus. Ibland hittar jag godis på de mest konstiga ställen, Frolicbjörkar har ni hört talas om sådana? På vissa bänkar växer det visst grillkorv men bara småbitar, konstigt det här!

Sen får jag springa lös och det är härligt. Idag har jag fått springa med Doris, Fredrik, Maria, matte och husse på Vittjärvsträsket. Ja, det var nog mest jag och Doris som sprang, men faktiskt sprang jag mest av alla så det så. Kul att vara bäst på nått. Matte kan ju inte hantera en kamera så det där som avviker från snön är jag och Doris.

...och här var visst Fredrik med också, hon vet alltså inte vad hon fotar.


När vi kom hem fick jag mat och sen var jag trött.


Tur man har en egen fåtölj.
 


1 kommentar:

  1. skrattade åt "det som avviker från snön" och han är så söt. Hoppas att vi kan gå på skogspromenad när jag kommer hem i jul

    Kramar

    SvaraRadera