söndag 30 december 2012

Att synas

Jaha, då var det dags igen. Återigen ett nytt påhitt av matte. Nu ska jag visst ha kläder på mig!

 
Men det blir inget av med det. För när jag går på promenad och det är snö då rullar jag mig, ålar, kryper, myser och har mig och då blir det bara trassel av den här västen. Vilken tur, tycker verkligen inte att jag är snygg i den här, ser ju ut som om jag ska gå av på mitten. Trodde jag var maffig och imponerande, här syns det ju hur jag verkligen ser ut, och det kan jag inte gå med på.



Nästa påhitt, nu ska jag blinka som en annan fyr. Men det är ganska ok, för jag kan göra allt som vanligt, dyka i snön, springa allt vad jag kan och så. Och den bara fortsätter att blinka. Så ser ni något orange blinkande som dyker upp i mörkret är det bara jag. Matte är ganska nöjd med den här fyren också, hon tycker den funkar vad jag än gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar