lördag 22 september 2012

Verkar som om vi alltid är i skogen

... men inte tillräckligt ofta tycker jag.  

Igår var vi i varje fall i Gruvberget och hade "Afterdagis".



Sen ska ni få höra, idag sisådär vid 10-tiden for vi till min favoritskog, man kan gott säga att
det fanns massor med goda dofter där. Matte fick vissla på mig några gånger och då springer jag till henne i full fart.  När hon visslar får jag knaperstekt bacon och det är GOTT.  Ibland ropar hon KOM, men då får jag bara köttbulle och inte ens en hel, utan bara en liten smula.

Helt plötsligt var det någon som visslade två gånger, hum, en farbror med med massor av orange i sina
kläder. Hoppsan, sa matte vi hamnade visst i älgjakten. Den där farbrorn var nog inte så glad att vi var
där men jag tror att det fanns några glada älgar i varje fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar