söndag 30 september 2012

Regnig söndag

Idag regnar det nästan precis hela tiden. Jag gillar inte regn ibland vänder jag på bron när det regnar.
Men till slut släpade matte med mig på en långpromenad och det var helt ok faktiskt. Vi startade hemma och slutade på Kulturområdet i Gruvberget. Sista biten i skogen, och det var jättekul. Jag skällde ut en liten någonting, hund i varje fall och gammal. En farbror faktiskt, men sen när jag nosade på honom var han inte så farlig. Sen träffade vi en vithårig sort som matte sa var en Samojed, han skällde jag också ut. Han fick jag inte nosa på, men jag tror han var en man i sina bästa år så att säga.
Husse hämtade oss för vi blev alldeles trötta av detta. Jag hade ju balanserat på kyrkogårdsmurar, stenar, hoppat över stockar och allt vad matte hittade på.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar