torsdag 13 december 2012

Rallylydnad

I måndags var jag på Rallylydnadskurs sista gången, för den här gången alltså. Det har varit så kuuul.
Matte har bara pratat snällt med mig och gett mig uppmuntrande tillrop hela tiden, mera sånt.
Sen massor med godis mmm.


Ibland får man sitta och vänta, då ska mattarna och hussarna lyssna på Pernilla så dom får reda på vad dom ska göra. Vi behöver inte lyssna alls.

 
Sen sätts det ut grejer på golvet, bara för att tjorva till det när vi går. Man måste svänga och sitta och ligga och ha sig.
 
Så här knasigt kunde det se ut.
 
Och på det där golvet gick vi omkring och hade oss flera varv. Pernilla sa att jag flöt fram ena gången när det bara var matte och jag som gick omkring. Matte var alldeles glad och hon sa att hon var jättenöjd med mig. Klart, jag var ju tvungen att sköta mig. Ingen middag hade jag fått och så hade hon pannkaka med sig som jag bara fick små fjuttbitar av när jag gjorde som hon sa.
Men det var så kul, så min frisyr trillade alldeles ihop, matte var tvungen att göra en nödtofs på mig.
 
Sen hörde jag när hon sa till Pernilla att vi ville gå fortsättningskurs också. Yippi mera pannkaka alltså.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar