lördag 23 mars 2013

Lördag 10.00

Ibland lyckas man  - driva upp sin husse och matte ur sängen så man kan komma till skogen i rimlig tid ca 10.00. Gör så här; 7.30 hoppa upp i deras säng, slicka husse i ansiktet så mycket att han omöjligen kan somna om. Sen bearbetar man matte dvs hon tycker lite synd om husse som egentligen inte har så mycket med det här med hunderiet att göra överhuvudtaget utan bara att han gillar mig speciellt mycket. Då blir hon tvungen att stiga upp, gå ut med mig (på toaletten så att säga) sen kan dom ändå inte somna om. Frukost och
sen SKOGEN. Tur att jag finns, dom gillar verkligen att komma ut tidigt! Sen att vara  i skogen tycker dom är toppen, men dom skulle aldrig ha kommit sig iväg om inte jag fanns.


Alltså det snygga ljusfenomenet är husses tumme och sen har matte inte världens kondis, det är därför hon kommer på efterkälken.


Jag springer från sida till sida, upp för plogkarm nedför plogkarm. Jag gillar att ha kollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar