lördag 5 januari 2013

2013

Jag tror att 2013 kommer att bli mitt år. Nu har det gått 5 dagar på det nya året och jag måste säga att det börjat bra.
På nyårsdagens fm var vi i skogen och vi var alldeles ensamma, nästan i varje fall. Någon liten fågel hörde vi allt, men ingen skoter eller sånt. Jag tror att alla låg och sov, utom vi. Eller rättare sagt hörde jag att husse och matte sa så.


Sen var jag på dagis i 3 dagar, jag har faktiskt längtat lite, träffa kompisar och så.
Plötsligt var vi lediga igen. Ännu roligare (i varje fall måste min familj få tro det, annars blir dom nog jättedeppade) .



Idag har jag varit med matte på promenad längs sjön. Sånt här härligt väder hade vi.
Men nu är det bara sport o sport på TV, jag blir så less.

Det kom en film och då visade sig att favorittjejen har en egen hund! Som vi dessutom skickat en julklapp till. Hum, det här har dom inte berättat för mig jag vet inte hur jag ska tolka det.
Jag trodde att hon tyckte mest om mig, men jag har uppenbarligen en konkurrent och egentligen bryr jag mig inte. Bara hon tycker mest om mig när hon är här. Den här lilla skvätten kanske är en sån som vill leka och då tycker jag att han ska komma hit också. NU kan han komma för den här sporten tar aldrig slut.
Först var det skidor och sen skidskytte och nu är det visst hockey. SAIK, husse andas nog nästan inte. Men än har han inte bytt kanal så dom ligger nog inte under i varje fall.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar